سرخط خبرها

ویدئو | درباره رحمان عموزاد قهرمان جوان کشتی ایران | داستان رحمانی که رحیم نبود!

۴ سال پیش زمانی که طرفداران کشتی چهره یک جوان با لباس‌های گشاد و ژولیده را در قاب تلویزیون دیدند، شاید به رویاهایش خندیدند. ستاره بهشهری کشتی ایران اما امسال کولاک کرد و کشتی‌های تهاجمی و پر از فن و شهامت رحمان عمو زاد در رقابت‌های قهرمانی جهان او رامحبوب هواداران کرد.
  • کد خبر: ۱۲۶۲۶۸
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

به گزارش شهرآرانیوز، ۴ سال پیش زمانی که طرفداران کشتی چهره یک جوان با لباس‌های گشاد و ژولیده را در قاب تلویزیون دیدند، شاید به رویاهایش خندیدند. رحمان عمو زاد در اوج نوجوانی صحبت از کسب ۴ مدال طلای المپیک کرد و گفت آرزو می‌کند مانند حسن یزدانی شود. (انصافا هم خنده دار بود که آرزو کنی مثل حسن یزدانی بشی و ۲ مدال طلای المپیک رو بگیری، طفلی حسن هنوز خودش ۴ تا مدال طلای المپیک رو نداره) حالا، اما این نوجوان محجوب در بین دوستاش به رحمان بی رحم معروف شده. ستاره بهشهری کشتی ایران امسال کولاک کرد و کار را به جایی رساند که حتی داوران هم برای شمارش امتیازاتش به اشتباه می‌افتادند! کشتی‌های تهاجمی و پر از فن و شهامت رحمان عمو زاد در رقابت‌های قهرمانی جهان او رامحبوب هواداران کرد.

عموزاد امسال روی هر حریفی که پیش راهش بود، یک کلکسیون فن اجرا کرد و تمام اون‌ها را یک دور دور خودشون پیچوند و بهم گره زد. دست آخر هم روبروی حریف آمریکایی، یک کاری کرد که کشتی گیر یانکی‌ها تا خود ایالات متحده داشت از دست رحمان فرار می‌کرد.

دلاور مازندرونی کشتی ایران تنها ۲۰ سال داره و از همین الان برای کسب اولین مدال طلای المپیکش خیز برداشته. شاید چند سال دیگه همه ما که تا ۴ سال پیش به عموزاد می‌خندیدیم، از کشتی هاش لذت ببریم و باکسب مدال هاش اشک شوق بریزیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->